piątek, 6 lipca 2012

Pomysł na ciekawą rzeźbę

Ostatnio miałem kilka ciekawych pomysłów, na kilka ciekawych rzeźb. Ja zazwyczaj zajmuję się rzeźbieniem motywów ludowych, ale czasem mam taki popęd do stworzenia czegoś całkiem z innej beczki. To chyba tak samo jak słuchacie jakiego stylu muzycznego, a nagle spodoba Wam się coś zupełnie innego, o do nigdy byście się nie podejrzewali.

Zatem oto moje motywy

1. Kobieta w ciąży
Duża rzeźba naturalnych rozmiarów, która wyraźnie jest w ciąży, a objawy ciąży to oczywiście duży, charakterystyczny brzuch, który byłby głównym elementem rzeźby. Co taka sztuka miałaby symbolizować? To chciałbym pozostawić Wam do oceny.

2. Ptak bez skrzydeł
Rzeźba około 50cm wysokości, która miałaby prezentować ptaka, bez skrzydeł. Element ograniczenia, braku możliwości, jakiegoś upośledzenia. Ptak nie miałby uciętych skrzydeł, po prostu te nigdy nie urosły. Sam nie wiem co było inspiracją do takiej rzeźby, ale prawdopodobnie jakiś film.

3. Kubek z trzema uszami
To taki trochę żart, który zrozumieją jedynie moi znajomi. Chodzi tutaj o picie kawy z jednego kubka przez kilka osób. Często jak piję kawę, to ktoś mi ją podbiera. Ot i taki wesoły motyw.

Co Wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz